Een ledenadministratie kost altijd meer tijd dan wordt verwacht. De aanmelding, registratie, incasso, wijzigingen en rapportage zijn arbeidsintensieve activiteiten die voor de nodige frustratie voor u, uw medewerkers of vrijwilligers kunnen zorgen.
Met SnelStart kunt u eenvoudig uw ledenadministratie verzorgen. Incasso is dan een veel voorkomende manier om de ledencontributies te innen. Als een factuur niet nodig is dan kunt u met onze SnelFormulier Abonnement module eenvoudiger werken.
Aan uw website voegt u het SnelFormulier toe dat leden de mogelijkheid geeft om zich in te schrijven. De persoon die zich inschrijft krijgt dan een bevestiging van inschrijving. Uw backoffice krijgt een email dat de persoon in SnelStart is geregistreerd met het gekozen abonnement en eventueel extra velden gevuld met geboortedatum en kenmerken. SnelStart is verder uw pakket voor administratieve afhandeling.
Per maand, kwartaal, halfjaar of per maand kunt u nu een ‘run’ doen om alle contributies klaar te zetten voor incasso. Storno’s, herinneringen en aanmaningen kunt u in SnelStart afhandelen met de koppeling met uw bank.