Financieel Administratieve software oplossingen

Kent u dat? De facturen produceren in Word of Excel en dat dan weer laten inboeken in het boekhoudpakket? Dubbel werk dat en fouten in de hand werkt en veel kost... In tijd en geld. Snelstart is een ideaal no-nonsense pakket om de ondernemer te laten doen waar hij goed in is: zijn vak uitoefenen!  DKG Automatisering kan u ondersteunen bij het automatiseren van uw administratieve afhandelingen. Zo kunnen wij met Snelstart ondersteunen met:

  • facturatie & debiteurenbeheer;
  • offerte opmaak en afhandeling;
  • voorraadbeheer (eventueel met barcodescanner);
  • kassafhandelingen (eventueel met bonnenrpinter en barcodescanner);
  • importeren van uw huidige klanten- en artikelenbestand;
  • instellen van telebanking in Snelstart.

Als Snelstart Reseller kunnen wij u in combinatie met uw accountant/ boekhouder ondersteunen bij de aanschaf en implementatie van Snelstart in uw organisatie. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze afdeling verkoop.